Ценови правила
Типове ценови правила
Отстъпка в сума или процент към Клиент
- за определени артикулни групи
- за всички предлагани стоки и услуги
- при покупка над определена сумаЦени на дребно и едро
- Може да изберете Контрагент към който цената да бъде различна от регулярната (по-висока или по-ниска) и това да бъде фиксирана сума при всяка продажба, извършена към посочения Контрагент.Happy Hour
- Може да изберете определи стоки или групи, които да включите във Вашия Happy Hour, в който в определен час от деня всеки ден или в конкретни дни от седмицата ще има остъпка в сума или процент на избраната стока към всички клиенти. Същото се отнася и за по-дълги промоции, в които да речем ще създадете промоция за една цяла седмица, в която ще се продава с отстъпки.Номинал рабат
- Възможност, чрез която при закупен определен брой артикули, клиентът получава отстъпка.Натурал рабат
-Възможност, чрез която при покупка на четири броя, получаваш пети безплатно.Точки за артикул
- С тази опция може да изберете колко точки да получи клиентът за определен артикул или артикул от определена артикулна група.
С натрупването на тези точки, клиентът ще може да ги използва в бъдеще, за да пазарува с тях.Точки за оборот
- С тази възможност избирате колко точки ще получи клиента при определен оборот.
Дава възможност в бъдеще клиента да може да пазарува с тези точки.
По - подробна информация за типовете ценови правила ще откриете надолу⬇️
Създаване на ценово правило
За целта е необходимо да влезете в Стоки - Ценови правила- Добави ново ценово правило.
Основни данни
В основни данни се конфигурира следното:
Име на ценовата листа
Подредба - това е приоритетност на ценовото правило, което дава възможност да дадете предимство от няколко правила с еднакви артикули, кое да бъде основно.
Ценови модификатор на типа
- Надценка в %
- Отстъпка в %
- Надценка в сума
- Отстъпка в сума
- Номинал рабат
-Натурал рабат
-Точки за артикул
-Точки за оборотМодификатор
- Модификаторът е стойността, която давате за определена отстъпка, надценка, сума или точки при предварителен избор на типа Ценови модификатор.Закръгляне
- Закръглянето определя при тотала как да бъде начислена общата стойност.
А именно - да бъде точна или да бъде със закръгляне в разлика от няколко стотинки към горната граница или към долната граница на тотала.Активно правило за останалите артикули
- С тази възможност, независимо от зададените приоритети върху останалите ценови правила ще приоритизира това, независимо от броя ценови правила, в които артикулът е добавенАктивно
- Активиране на ценовото правило
Артикули
В "Артикули" имате възможност, с която може да създадете списък, с всички артикули, чиято цена желате да фиксирате, спрямо определени критерии като модификатор и тип на ценовото правило.
Артикули
При избор на тип ценово правило "Номинал рабат" ще забележите, че полетата се променят, в зависимост от закупените бройки, какъв процент остъпка ще конфигурирате.
Артикули
При избор на "Натурал рабат" полетата се променят, в зависимост от това при колко броя от посочения артикул, клиента получава допълнително 1 безплатен.
Артикули
При избор на "Точки за артикул" полетата посочват колко точки печели клиента и за какво количество от даден артикул получава точките.
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ:
Когато създавате ценово правило , в което сте избрали Контрагент, който при покупка на 5 артикула получава 10 точки. Тези точки ще може да ги проследите в "Справки - Други - Точки" където ще може да проследите колко точки е натрупал към момента този Контрагент.
За да продавате срещу точки в складовото си стопанство е необходимо да се свържете със съпорта (support@icash.bg) за да ви бъде добавен този нов метод на плащане, при който е необходимо да посочите на каква стойност е точката в складовото Ви стопанство.
След като имате посочения метод на плащане "С точки" при всяка продажба ще Ви се визуализира опция за плащане в точки и при избор на даден Контраген, в дясно от метода на плащане ще се визулизират точно колко точки има до момента и каква е общата им стойност .
Групи
От "Групи" избирате артикулните групи, за които ще се отнася ценовото правило.
Контрагенти
От "Контрагенти" избирате кои Контрагенти желаете да бъдат включени в създаденото от вас, ценово правило и към кои ще се отнася в бъдеще при продажба.
Обекти
Към кои обекти желаете ценовото правило да бъде активно, видимо и използвано.
Времетраене
Чрез времетраене може да създадете ценово правило за Happy Hour или за Black Friday или за предпразнични намаления.
Идеята е че имате модификатори, чрез които може да избирате правилото да е активно в диапазон от определени чаове, за определени дати или определени дни, в които да бъде активно.