Ценови правила

Типове ценови правила 

Създаване на ценово правило

За целта е необходимо да влезете в Стоки - Ценови правила- Добави ново ценово правило. 

Основни данни

В основни данни се конфигурира следното:


Артикули

В "Артикули" имате възможност, с която може да създадете списък, с всички артикули, чиято цена желате да фиксирате, спрямо определени критерии като модификатор и тип на ценовото правило.

Артикули

При избор на тип ценово правило "Номинал рабат" ще забележите, че полетата се променят, в зависимост от закупените бройки, какъв процент остъпка ще конфигурирате.

Артикули

При избор на "Натурал рабат" полетата се променят, в зависимост от това при колко броя от посочения артикул, клиента получава допълнително 1 безплатен.

Артикули

При избор на "Точки за артикул" полетата посочват колко точки печели клиента и за какво количество от даден артикул получава точките.

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ:
Когато създавате ценово правило , в което сте избрали Контрагент, който при покупка на 5 артикула получава 10 точки. Тези точки ще може да ги проследите в "Справки - Други - Точки" където ще може да проследите колко точки е натрупал към момента този Контрагент.

За да продавате срещу точки в складовото си стопанство е необходимо да се свържете със съпорта (support@icash.bg) за да ви бъде добавен този нов метод на плащане, при който е необходимо да посочите на каква стойност е точката в складовото Ви стопанство.
След като имате посочения метод на плащане "С точки" при всяка продажба ще Ви се визуализира опция за плащане в точки и при избор на даден Контраген, в дясно от метода на плащане ще се визулизират точно колко точки има до момента и каква е общата им стойност .


Групи

От "Групи" избирате артикулните групи, за които ще се отнася ценовото правило.

Контрагенти

От "Контрагенти" избирате кои Контрагенти желаете да бъдат включени в създаденото от вас, ценово правило и към кои ще се отнася в бъдеще при продажба.

Обекти

Към кои обекти желаете ценовото правило да бъде активно, видимо и използвано.

Времетраене

Чрез времетраене може да създадете ценово правило за Happy Hour или за Black Friday или за предпразнични намаления.
Идеята е че имате модификатори, чрез които може да избирате правилото да е активно в диапазон от определени чаове, за определени дати или определени дни, в които да бъде активно.

Ценовото правило е функционалност, която влиза в сила по време на операция "Продажба"