Рекламации от клиент по артикули

Справка "Рекламации от клиент по артикули" е достъпна в панел "Справки", меню "По артикули"

Чрез тази справка могат да се проследят рекламациите направени от клиенти по един или повече артикули. Опция за улеснено търсене, могат да се изберат различни филтри като: Обект ; контрагент; времеви диапазон – от дата до дата; артикул; артикулна група; цена от, цена до ; потребителско име /на латиница /;

Опция за допълнителни критерии / Разширено търсене/ :От дата до дата на създаване, от час до час на създаване ;

*Рекламацията се извършва през операция "Продажба" и от там - "Нова рекламация от клиент" Информацията от извършената операция може да се проследи в посочената справка. Като тя дава детайлно описание на рекламациите по артикули.

Могат да се проследят следните параметри: