Интеграция посредством API

Интегриране на външен софтуер и I-CASH API

1. Описание.

I-CASH API се използва за четене и въвеждане на данни в I-CASH. Печат на електронни касови бележки или обикновени фискални бонове, фактури за издаване, проформа фактури, кредитни известия, авансови фактури и други документи.

2. Сигурност.

Сигурността на предоставената WEB услуга се гарантира чрез https връзка и обмен на ключове за криптиране.

3. Влезте (вземете сесия)

За да получите сесия, трябва да предоставите следната информация:

1) API ключ – може да бъде получен от документацията за Вход от потребителските настройки. Всеки потребител има отделен API ключ и таен ключ.

2) Номер на складова стока. Получавате го, когато създадете своя акаунт.

3) User ID - вижда се в настройките потребители, след като покажете допълнителната колона за потребителски ID.

4) Nonce – или номер на заявка номер, който винаги се увеличава с всяка следваща заявка към API
5) Signature - HMAC-SHA256 encoded string containing nonce, warehouse_id and API Key, encoded with API Secret.

PHP example:

<?php

$nonce=time()+$g_cnt; // $g_cnt – additional counter in your script, use $g_cnt++; after POST request

$message = $nonce.$WareHouseID.$api_key;

$signature = strtoupper(bin2hex(hash_hmac(‘sha256’,$message, $secret_key,true)));

?>

Можете да видите документацията за Вход тук:

4. Основни насоки за онлайн магазини и други платформи

1) Синхронизация на артикули - за да синхронизирате артикули в I-CASH е необходимо да изберете кога е подходящо да се направи това. Ако I-CASH се използва извън вашата платформа за продажби и склад, е необходимо да направите пълна синхронизация или всички артикули от вашата платформа да влизат при нас с едни и същи номера на артикули или SKU номера и обратно, за да влизат артикули от нашата платформа във вашата. Ако използвате I-CASH само за печат на фискални бонове или документи, можете да ни изпратите само продуктите, включени в поръчката.

2) Синхронизиране на клиенти – При създаването на операция участва клиентски идентификатор от нашата система, така че ако клиентът не съществува, е необходимо да добавите или редактирате клиента в нашата система, като използвате метода за добавяне и редактиране на клиент.

3) Създайте операция по продажба и отпечатайте фискален бон.

Тъй като нашата платформа управлява директно касата чрез ПОС софтуера, е необходимо да се изпълнят поредица от команди за извършване на продажба, а именно

- Нова операция

- Добавете артикули към разпродажбата

- Добавете отстъпка към цялата операция (опция)

- Добавете плащане (по избор, ако операцията няма смесени плащания)

- Финализиране на продажбата и отпечатване на фискален бон (ако плащането е в брой или еквивалентно на плащане в брой по H18 картово плащане, наложен платеж без ППП , Stripe и др.)

След изпълнение и последната команда, финализираща продажбата в брой, ще бъде отпечатана касова бележка, ако вашият касов апарат не е регистриран като касов апарат за онлайн магазин, или ще бъде изпратена по имейл, ако вашият касов апарат е регистриран като тип онлайн магазин и параметър за електронна касова бележка.

4) Операция за четене. Много често дадена операция трябва да бъде прочетена от нашата система. Операцията не означава само продажби, но и доставки, връщане на продажби или доставки. Това може да стане по два начина, единият е чрез CronJob да извика метод за изброяване на операции с конкретни параметри за дата и след това да прочете операциите една по една или да използва WebHook, за да ви даде информация за промените в реално време. Възможно е изпълнение и по двата начина.

5) Проверка на количествата. Масова практика е синхронизирането на количества след извършени доставки или ревизии или продажби.

Описание

The iCash Client API allows you to access:

Communication is used through web servers with signed messages. The query method is POST. Requests are answered in JSON format

The current version of the project is 1.06. – change log

За повече информация -> ТУК