Фактура

  1. Създаване на фактура

Първата стъпка за създаване на фактура е да влезете в "Операции" - "Продажба" и от там да създадете нова продажба, от която и ще посочите типа документ, който създавате.

2. Избор на документ и контрагент

За създаване на документ фактура е нужно да изберете типа на документа - "Фактура" след което да изберете към кой Контрагент желаете да я издадете. Ако контрагентът не е създаден в системата можете да го създадете на момента.


3. Избор на артикул и метод на плащане

След избор на контрагент е нужно да изберете артикулите и количеството, което желаете да продадете от тях.  Ако нямате артикула създаден в системата, може да го създадете на момента по време на  самата операция. Нужно е да изберете метод на плащане и да финализирате  фактурата.

4. Финализиране на операция

За финализиране на операцията е нужно да изберете "Приключи"

5. Диапазон на фактури.

Фактурата ще се генерира с пореден номер от зададения диапазон в софтуерът. Като поставения автоматично диапазон на Обект започва от 1 - ца. Ако желаете да се конфигурира нов диапазон на фактури е нужно да се свържете с нас на support@icash.bg.

6. Списък с фактури

Генерираната от Вас фактура може да откриете в "Документи"  - "Фактури" и там да откриете списъка с фактури, които да проследявате по ден, месец или година. Всяка фактура има опцията да и бъде разпечана като "Копие" и/или Оригинал", както и да бъде изпратена по имейл.

7. Визия на документ

След създаването на документ "Фактура" ще може да откриете изгледа на документа, с опция за разпечатване в "Документи - списък с Фактури" и от там изглед на PDF, който ще може да изпратите и по имейл.